Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 31, 2009

Rel skön natt

Faktiskt. gick relativt smärtfritt på jobbet. Småstrul så klart. Men nu börjar man lära sig vad det är som strular.

Det blir att jobba natt hela veckan. skönt att slippa jobba förmiddagar. Kommer sakna mina arbetskamrater, men dom träffar jag nästa söndag igen :) (vi möts ju iaf i skiftbytena denna vecka)

I helgen får Nissens mor besök från sthlm. Ska bli roligt! Får se om hon får plats med alla hos sig eller om jag inkvarterar ngn här. Ska bli kul att träffa dom igen + att få möta Brian som jag inte träffat förut. :)

blir nog NAJS NAJS!

Men man vet aldrig, planerna kan ändras fort i den familjen har jag börjat lära mig. :) Men det gör inget, då känner man att man lever. ;)

Nu ska jag iaf lägga mig och sova tror jag...

Ringa Fagersta hälsan först... börjar bli förkyld.... IGEN!

Inga kommentarer: