Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 30, 2009

Jahapps!

Idag fyller bror min år! 31 blir han så ska väl dit och överraska honom lite snart. ska plocka upp folk i Norberg sedan till Nissen o fixa tårtor. :)

Igår blev det att umgås med Daniel och Nissen nästan hela dagen. Vaknade 11 o körde över David och Jonathan till Norberg runt 14 tiden. sedan blev vi där några timmar.

Efter det åkte vi hem o tog med daniel till 3 kr. fan va gott det var med mat! jag var VRÅLHUNGRIG!

Kvällen spenderades hemma i min lugna vrå med katterna. Jag har plocka lite i "datarummet" så nu är det snart fint här inne! kors i taket! :)

Har jag bara hallen o köket kvar eg.. resten är bara att plocka undan så blir det fint. :)
skönt faktiskt!

Nu är det snart dags att ge sig av!

Hoppas alla mår bra!

btw... Nissens mamma leker äktenskapsmäklerska. :P
Lite kul är det. :)

Inga kommentarer: