Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 04, 2009

ytterligare en sen updatering... :P

Gårdagen bestod av mat med Ida och Marie. Därefter en tur till tatueraren där Marie fick sig en fin tatuering. :P
Efter det blev det vallonen med flickorna. Gick ner till tvättstugan och kollade tider, fick tvätt tid direkt, så från det att jag kom hem på eftermiddagen till kl 21 tvättade jag som tusan. :) Efter det, en sväng till pappa och käkade på kvällen.
Sist men inte minst. Hem till mina snissar o mös i nybäddad säng :)

Idag harjag hunnit med att tvätta 2 maskiner (en 90 tvätt med jobb kläder. *rysa* ;), åka till Anna på kaffe frukost medans det långa programmet gjorde rent jobbkläderna. Nu har jag precis kommit hem igen och klockan är bara 11.40. Jag har hela dagen framför mig! Nice! :)
Ska snart ner och plocka ihop mina saker i torkrummet och tvättrummet. Har tid där till 14 så ingen stress! Sedan måste jag få i mig någon mat känner jag... SVÄLTER snart. :P (riiight)

Ska nog försöka hinna med gymmet ikväll. Dom öppnar 17, får se om jag kan få med mig ngn. :P

Blir nogmat hos pappa ikväll, han skulle bjuda på ngt extra gott.

Hoppas alla har det bra! nu dags för några minuters vila!


Kan intedet här förbannade vädret vara strålande SOL istället!!! :(

Inga kommentarer: