Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 09, 2009

mmmmmm :)

Igår fick jag äntligen diskat o städat i mitt kök! Känns så fräscht o härligt! :P
Har ju haft en REJÄL down period när det gällt städning av lägenhet, känns som att man börjar må lite bättre nu. :) Mr T kom över igår och hjälpte mig. Jag lagade supergod köttfärssås efter att disken o det andra var klart.

Idag fick jag in skattepengarna på kontot. Blir dock itne vås imorgon utan det blir på torsdag. Tar en ledig dag från jobbet så jag får en heldag i Vås. :)

Dagenn då? Den har bestått av jobb 6-14. Fika/klunch med Ida och Marie, En sväng förbi colorama med tjejjerna, kaffe hemma hos Marie, en tur till vad och kaffe med Ida. Suttit och tittat på tatueringar! har hittat värsta cooola tatueringen. :) massa mys i den som skulle passa asbra på mina vad. *mmm*

Helt apropå Colorama. Hittade en färg till min hall som heter Lakrits. Jajjemen! Svart som tusan! Det kommer blir så jääävla asläckert!! :)
Nu måste jag bara komma på ngt bra i mitt gula rum... har inte hittat ngt än. Blir nog att kika på Bauhaus på torsdag. :)

Nåååja, nu ska jag snart sova. Upp 5 imorgon med... blääää

Inga kommentarer: