Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 07, 2009

Toppen dag igår!

Åkte ut till Ida strax efter 12. Vi drog vidare till sörbo o käkade lite rester och spelade kort!
drack lite "kaffe" hahaa ;P (Jakob skulle göra kaffe men filtret vek sig så det blev ungf som thé ;).

Mot eftermiddagen åkte vi in till "stor staden" Fagersta och hälsade på Marie, hon hade fia där så vi satt o pratade o umgicks. Riktigt trevligt. :) Käkade lite mat i omgångar, mkt gottigt!

Tror kl var runt 21 när jag o Ida drog därifrån. Vi tog bilen upp till pappsen, han ville låna den idag, så jag dumpade den där o Emil skjutsade hem mig när han hämtade Ida.

Mot natten fick jag oväntat besök! Mr T:s bror Joel kom över en sväng med sin polare Micke. Vi hade riktigt trevligt! Dom var här nästan 2 timmar! Dom var lite salongsberusade :P
En öl fick jag av Joel, det var faktiskt riktigt gott. Har varit sugen på en öl några dagar och en blaskig Sofiero stillade mitt årliga hunger efter det. ;P (Jag är ju inte direkt förtjust i öl ALLS normalt sett. ;)

Nu sitter jag här iaf och har rensat lite i min garderob, rensa bort massa gamla t shirtar jag inte använder. Men dom kommer dock att sparas. Så fort jag köpt förvarings väskor på IKEA, kommer dom att flyttas in i skrubben!. :)

Får se vad som händer idag. Jag har ju ingen bil så risken finns att jag blir sittandes här. Bläää...
Gymmet öppnar 17, kanske blir ett besök där!

Nu ska jag återgå till TV:n :) kraaam på er!

Inga kommentarer: