Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 08, 2009

Första förmiddagen över

nu bara 4kvar sedan helg! SKÖNT..
*nedräkning påbörjas måndag morgon* ;P

hoppas på att få skattepengarna inatt så att jag kan åka till IKEA o handla imorgon.
Finns massa där jag vill köpa.

Ska även in på ngn färgaffär o köpa vit färg till "gula rummet" och svart färg till "lilla hallen", samt vit färg till ena badrummet.
Får se vad mer som ska köpas, kanske saker o grunda lite med. blir nog bra det där. :P

Min mini hall kommer bli Såååå tuff! :) *längta*

Nåja, nu duscha sedan åka upp till pappa. Han skulle göra mat. :) Pannbiff o potatis. *MUMS*

Inga kommentarer: