Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 07, 2009

bara slappat idag

Legat i soffan i PRINCIP hela dagen! tagit mig en tur till några få ställen som tex affären...
that's it! *lat*

Har hunnit vara både irriterad, road, uttråkad och seeeg!

Skällt lite på en person med. Känns bra att få ur sig lite ibland faktiskt.
Funkar inte att bete sig hur som helst. Visa viss respekt är ett krav.

Försökte sova, men vaknat till av lite sms o så. Sedan när det blev lugn o ro så fick jag huvudvärk istället..
Blir ett piller sen går det nog över.

Sov gott alla... Nu har jag en vecka med förmiddags arbete framför mig. Jippiiiee..... INTE ;P

Inga kommentarer: