Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 02, 2009

Vaken, men fan inte pigg.

Glömde bort att stänga av larmet på mobilen igår kväll... mkt dumt. klockan ringde kl 8.

Jag är vrålhungrig nu dessutom...

Haft besök av en MR inatt igen. Men han måste hem till sin medicin tidigt på morgonen.. (eg kl 8 men han stannade en timme till... ;)

Idag blir det Fika snabbis hos Anna. Sedan umgås o fika med Ida, sedan Fika med Emma, o sist men inte minst..... Träffa Hanna! :P blir mkt fika idag. Skulle behöva hinna med gymmet också känner jag. ;P

Nåja, ska rota rätt på lite mat nu iaf. Sedan bosätta mig i soffan tills alla har vaknat till. :)

Kram på er!

Inga kommentarer: