Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 03, 2009

Gårdag = fullsmäckad!

Igår morse mötte jag upp Ida för lite fika, sedan drog jag med pappa till Daniel o Nissen för födelsedagsfika, efter det blev det en tur till kärrgruvan och lite ostbågar o smågodis med Emma (samt en film :P) , efter det träffade jag Hanna under kvällningen, käkade och gick en promenad runt Eskiln. Sedan blev det en snabbis till pappa... Efter det blev det en liten sväng förbi Tilda och Mangan.... Till slut kom jag hem o däcka i min säng...

Tror ni jag var trött då eller??!! ;P

Idag har bestått av hämta Ida ute i skogen, hämtat Marie inne i stan, sedan käkat! Efter det en tur till Mr M där Marie tatuerade sig! Sedan blev det Vallonen o lite kaffe. Så har haft fullt upp hitills idag med. ;P

Ska lägga mig o vila 20 min nu, för jag börjar få huvudvärk! KRAM på er alla! :)

Inga kommentarer: