Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 10, 2009

Massa gjort idag!

En tur till Avesta på morgonen med pappa! Köpte lite grejer till målningen som skall äga rum här snart. :)

Hem och fika på Vallonen med pappsen.

Köpte färg till lilla hallen. SVART! Den heter Lakrits. *mums* :P
Var in på djuraffären direkt efteråt och köpte en ny kattlåda. Med uppfälbart lock och ventilation. NICE!

Åkte till Smedjebacken med Papi och Marie, tänkte försöka hitta ett nyckelskåp på Nisses, men förgäves. :(
Får kika på Nisses i Vås imorgon ist!

Åkte vidare till Ludvika. Gick in på Rusta och köpte min våtrumsfärg. Billigt o bra! =P

Väl hemma blev det att vi 3 åkte ner o köpte lite god mat på 3kr. Mums!

Sedan blev det att papi o jag åkte hem till Daniel och Nissen en snabbis...

Hann ner på Coop sedan också faktiskt. handlat hem lite käk o så. kattsand med. :P

Nu har jag precis druckit lite kaffe med Mr T. Får se om det blir film, spela spel eller slöa till TV...
Vet iaf att jag ska ta mig en dusch FÖRST! *längta*

BTW. Behöver jag tala om hur många koppar kaffe jag druckit idag? Näe, tror inte det! *pust*

Nattilainen!

4 kommentarer:

Ida sa...

Haha det märks att du har druckit litervis med kaffe ;) Blir nog liknande för mig imorrn. Kanske stjäla ett piller eller två av marie ;) Pöss!

Erika sa...

Hehee, börja med ETT piller kanske. ;P
PÖSS!

Anna sa...

Gud, jag kände det fan själv hur mycket koffein det låg bakom det där inlägget!! Nu kommer ju inte jag kunna sova inatt XD

Erika sa...

Heheheeee, din stackare. ;P Förlåt. haha =P