Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 17, 2009

pust

nu sitter man här efter 3:e nattskiftet.... slitsam dag idag...
Vaknade 12 o drog till vås med Ida, Emma o Nicko. Mkt trevligt. Men snacka om trött efter att ha sovit för få timmar!!

Blev lite shoppande där IGEN. Men ska faktiskt dit snart igen för jag måste få tag i fler BH:ar i den här modellen. billiga och supersköööna! :)

Nu ska jag duscha sedan gasa ner med min bil till Bilia. Hoppas mormor kommer i tid för o skjutsa hem mig därifrån, så jag får komma hem o sova lite.... Mr T sa att han skulle dyka förbi nu på morgonen men det får vi väl se. ;P Han har ju en tendens att kunna sova över sådana tider ibland. =P

Oh Well. hoppas alla har en bra dag! Här lyser solen för en gångs skull! :)

Inga kommentarer: