Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

september 19, 2010

A-Z playlist på Spotify!

Min kompis B kom på en liten rolig sak!

Skapa en ny playlist på Spotify. Välj sedan en Artist per bokstav från A-Z, från respektive artist väljer du en av deras favorit låtar (enligt dig själv). Dela sedan på FB så att alla får ta del av dina favorit artister. Vem vet, kanske hittar du någon ny favorit på MIN lista! Det är jätte svårt att hitta bra artister, samt BARA 1 låt av den artisten! Oftast har ju vissa artister TONVIS med bra låtar :)

Hoppas att alla har det bra!  Här mår vi jätte bra! Skrutten ligger o sover sedan halv 8tiden. Får se om han vaknar inatt bara för det. :)
Igår natt sov han 10h! PEPPAR PEPPAR!

Nu blir det slutet på valvakan, sedan SOVA! Natti på er!

Inga kommentarer: