Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

september 03, 2010

Goda nyheter!

Simba har hittat ett hem! Nästa vecka kommer min käre kusin A hit och hämtar hem den lille buskatten!
Det kommer bli jääättebra! Visserligen behöver han kattvakt några dagar nu i sep då han åker bort men det känns som en mindre tröskel att kliva över! Det fixar jag!

ALLT för att den goa katten ska få ett bra hem! A känns som en av dom som jag skulle kunna förlita min lille kisse till! Då får han dessutom lära sig att "tycka om" barn, då han har en flicka på strax över 2 år. Världens sötaste lilla prinsessa måste jag säga!

Guuud va skönt! Ytterligare en sten som lyfter från hjärtat! :)

Nu försöka sova igen... Har varit uppe och matat skruttolle ^^ Väldigt hungrig inatt måste jag säga!
Lyckades pumpa ur 90mligår o ändå har han få¨tt mat så d räcker o blir över. :P

NATTI på er! Kraaamar

3 kommentarer:

Mia sa...

SV: Ja, det kändes bra att jag pallrade mig dit - efter mycket om och men. Men skönt i efterhand! Tack själv för igår, det var trevligt med en promenad!

Skönt att Simba får ett nytt hem och att det ordnar sig! 90ml!! Härligt! =)

Erika sa...

Ja jag förstår det! Annars skulle du nog ångrat dig senare om det inte blivit av. :)

Ja skithärligt! Både och ^^
Hur värmer man upp det när d stått i kylen? i micron???

Mia sa...

Ja, jag har värmt det lite snabbt i micron. Vill du kan du även värma det i vattenbad. Men det är ju lite mer krångel med det, tycker jag iaf. =)