Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

september 01, 2010

Bvc och Borlänge

Igår blev det besök på BVC!

Vikt: 6060g
Längd: 59cm
Huvudomfång: Återkommer jag med. :)

Efter det bar det av till Borlänge med Mia och Jack. Det var hur trevligt som helst!
Jag hittade lite smått och gott. bl a ett par assnygga svarta leggings med skinndetaljer på knäna, dom inhandlades på Lindex!

Idag var det babycafé! Jag och Mia tog en promenad dit. Det var HUR mkt folk som helst! Therese och Lilla Kajsa följde med idag! MYS!
Efteråt gick vi hem, tog en sväng förbi stan och Vallonen. ^^ Oväntat? haha

Nu sitter jag och slöar lite. Skrutten somnade av en stund efter maten. Lilla prinsen!

Senare bär det av ner att hämta upp lite paket. Vi kanske åker förbi Malin, Henrik och lille Arvid en stund med. Arvid och Jack fyller ju 2 månader idag! GRATTIS! :)


På lördag ska jag och skrutten hem till Mr T. Skruttens far dvs. Han ringde idag och bjöd hem oss.
Det ska nog bli trevligt. :)

Nu ska jag dricka massa vatten sedan försöka vila 15min :)

Inga kommentarer: