Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

september 16, 2010

I don't feel sorry for you

så fruktansvärt trött på människor (svenskar oftast) som inte förstår svenska!!!
Som läser in tusen saker i det man skriver fast man eg bara menar just dom orden som skrivs! *sigh*

Ajaaa! Har i övrigt haft enbra dag! Besök hos distriktssköterskan (nu är jag friskriven!!!), gymmat samtidigt med Ida, umgåtts med "lattemammorna" och nu på kvällen nattat skrutt. PUST! :) Mkt idag med!

Imorgon blir det en dagstur till Karlstad! ska bli skönt att komma bort lite. Även om Karlstad kanske inte är den ultimata staden att åka till. En tur till IKEA blir det allt iaf ^^. (jajaaaa Ida jag SKA hålla HÅRT i plånboken! ;)

Nu snart sova! Precis fått skrutt o sova igen. Hade glömt telefonen i sovrummet och självklart ringde det.... :(

Natti på er!

Inga kommentarer: