Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

september 15, 2010

Skratta eller gråta???

Jag väljer att skratta!!!

Jag mår fruktansvärt bra i mig själv just nu!
Visst jag har en del övervikt att kämpa med. Men det känns om att var sak har sin tid! ^^ Just nu ska jag leva det goda livet med min lilla skrutt!

Har haft en superbra dag!
  • Babycafé med tjejjorna
  • Vallonat med Hanna o Joel
  • Varit till Lone samt en tur in till Vås o IKEA
  • Haft hit Ida en stund på kvällen SAMT att Tobbe och Micke var här! Tobbe fick tom vara brnvakt en liten stund medans jag skjutsade hem Ida. Det gick mkt bra. Skrutten sov hela tiden :) (BTW så fick Tobbe lägga skrutten, han somnade nästan i hans famn! Det var väl mysigt hos Pappa! :)
Nu är det natti dock! Blir full fart imorgon med. :)

KRAM på er!

6 kommentarer:

martina sa...

Det har du helt rätt i:) Det är ganska galet att de kommit så långt på "1" fråga egentligen! Personligen tror jag att om nåt annat parti skulle våga stå ut från mängden och våga diskutera denna fråga lite mer så skulle dom vinna med hästlängder:/

Bettan sa...

Oj, full rulle på dig! :)

Bettan sa...

Oj, full rulle på dig! :)

Erika sa...

Martina: ja så är det nog :)

Elisabeth: jajjjemen!! ^^

Bettan sa...

Oj, två inlägg. Inte meningen, sorry!

Erika sa...

Det gör absolut ingenting. ^^