Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 28, 2011

Sjuklingen

Jaha, det visade sig att skrutten hade akut bronkit/luftrörskatarr med bakterisk infektion.... Fast till mig sa hon lunginflammation... ;)

Han har käkat kåvepenin och mollipect i flera dagar nu.
det har märkts på hans hosta att slemmet som satt i luftvägarna börjar släppa! Det har rosslat som fan när han hostar.

Hans feber försvann samma dag som vi började med penicillinet! Hur skönt som helst. Då har man en sak mindre att oroa sig för.

Tyvärr så har han ätit som en kratta, men jag har lockat honom med lite extra göttigheter som jag vet att han tycker om ^^



Min lilla tröttmössa, med över 49graders feber.




Det har varit lite gnälligt hör hemma!




Men han fick i sig några tuggor mat då o då iaf! ^^




Busa lite har vi gjort :)




Tittat på Bolibompa med.




Dansat lite (och passat på att göra en nr2 ;)




Mammas tangentbord lånade han en stund med ^^

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen inte han hade över 49 graders feber;)

Erika sa...

Nä, 39 ska det stå ^^