Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 30, 2011

Namnnappar och namnLappar

Beställde ett paket med lite smått och gott till Antons kläder.... När jag väl fick hem sakerna så visade det sig att dom gjort "lite" fel....

Antons namn fick dom till anotn, mitt telefonnr hade dom bytt siffra/or i.... Snacka om surt... Det kostar ju ändå 500:-, då förväntar man sig att det ska bli rätt direkt. Det enda som blev rätt i form av lappar var klisterlapparna! Grattis till ett rätt!


Hade jag haft råd hade jag beställt namn-napparna direkt från MAM:s hemsida! Där finns hans favoritnapp: MAM Air! Verkligen en toppen napp! :) (mamma snack på hög nivå)

Antons kläder kommer inom snar framtid att vara namnmärkta! Om inte med tyglappar, så blir det med klisterlapparna el märkpenna tills dom nya (förhoppningsvis rättstavade!) kommer!

Anton sover sött sedan kl 19.30 Det har blivit en standard tid för honom att sova då. Han får sin välling kl 19. Sedan får han gosa och pussas några minuter innan jag lägger honom i sin säng. Han gör inte ett ljud ifrån sig nå mer. Jätteskönt att vi fått sådan bra rutin på läggningen!


Tyvärr så vaknar han minst en gång under kvällen, och tyvärr flera ggr under natten. Men det är mkt färre ggr nu, än när han hade jättehög feber.

På fredag är det dags för dagis igen. Då är hans inkubationstid över! då får vi träffa andra barn!! Jippie! Lite tråkigt att vi måste göra om halva inskolningen pga sjukdomen :/

Nåja... Nu är det dags för mig att sova.... Har en hektisk dag imorgon!

Hoppas ni står ut med mitt yrande ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: