Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 17, 2011

Inskolning

Anton har gått på inskolning i en veckas tid nu. Idag skickade dom hemma några av oss föräldrar. Så nu är han på dagis själv! Jag tror att det går jättebra!

Vi lämnade efter 30min och ska hämta honom en timme senare, kl 11. Det är SÅ bra personal på solängen! Han tyr sig till allihopa där.

Så här trött var skrutt efter en lång dag på förskolan!



Igår var vi ute vid Eskiln o slappade lite på eftermiddagen. Bara jag och mini. Det var riktigt mysigt. Fint väder hade vi också!



När vi kom hem pratade vi lite med morbror Lars och Marie. Lars bjöd på glass. Inuti struten har han hällt kolasås längs kanterna! Gissa om skrutten älskade det! ^^



Snart ska vi hämta skrutten som sagt. Efter det åker vi till silverhöjden o hälsar på Ronnys föräldrar vid husvagnen.

Nu läser vi lite Fagersta posten! Bjuder på en till bild på Anton först!
Barnprogram är BRA!








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: