Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 04, 2011

Barnledigt!

Ja då var man barnledig några timmar igen! Fram till 17-18! Ska bli så skönt med lite egentid igen!

As we "speak" så färgar Ida mitt hår! Det är verkligen på tiden! får se om man hinner med lite relax efter, bara sitta o slöa i soffan hennes! :)

Just ja, om jag inte skrivit d tidigare så var jag på möhippa för Mia i fredags! Det var jättemysigt! Fick lite barnledigt då med! Anton skrutt var hemma med pappa Ronny! ^^

På lördag då smäller det! Mia o Jesper ska bli herr o fru Låås! Det ska bli så spännande att se hur alla har fått till sin klädsel!

Nu ska jag andas in lite färg en stund. Ha d bra alles! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: