Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

augusti 21, 2011

Sjukdom!

Min skrutt har hög feber. När jag hämtade honom imorse låg den på 39,4. Under dagen har den stigit mer o mer trots Alvedon och Ipren i omgångar. Sist jag kollade var nu på sena kvällen. Då låg den på 40.5! Stackars liten!



Ändå har han varit vid gott mod. Busat när medicinen har verkat. Och när den har gått ur kroppen så har han mest legat i sängen eller i mitt knä i soffan.



Han har inte ätit överdrivet mkt mat, men några tuggor varje måltid har det blivit iaf! 3(!!!) flaskor välling har det blivit idag. Så han har ju fått i sig det han ska ha. Ett Bragokex smaskade han i sig efter vällingen dessutom ^^


vatten har jag gett honom med sugrör. Det är lättare att få i honom det då sugrör är roligare än muggar ;)

Rock med livstid var igår. NFAA var hur bra som helst!!!! Ångrar inte en sekund att vi tog oss dit! Tack ida för biljetten!!!
En dålig bild, men det måste förevigas!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej Erika! Var inne på Bettans blogg och hittade dig!! Fin pojke du har och jag hoppas allt är bra med dig/er! Var ju så länge sen nu... Kram Therese Kvarnryd

Therese sa...

Hahaha ja visst var det Lindblom jag trodde du var!! Herregud, ni är ju till o med lite lika ju ;) Tokigt, men trevligt att råkas!! Kram