Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 16, 2011

Mitt lilla hjärta

Min glada lilla älskling ;) tur att maten kom fram direkt efter bilden togs. ^^



Tur att hans humör svänger fort!



Är det bara min skrutt som blir liv rädd när han ser Alectas "baywatch" reklam för tjänstepension? Minst 3ggr har han börjat storgråta när han ser den. Som tur är går det att trösta honom rätt så fort!


Ser ni tåren nedanför?


<3

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jelena Mirkovic, Alecta sa...

Hej Erika!

Det var verkligen tråkigt att höra att lille Anton blir ledsen när han ser vår reklam på tv. Så ska det ju inte vara. Som plåster på såren skulle vi vilja skicka honom en härlig, färgglad badhanduk som ni kan använda på stranden nu i sommar. Blir han inte gladare kan ni hänga handduken över tvn :-) Mejla oss din adress på info@alecta.se så skickar vi handduken till dig.

Trevlig sommar
önskar
Jelena Mirkovic, Alecta