Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 30, 2011

Födelsedagsbakning inledd!

Toscakaka!



Kärleksmums!



Imorgon tänkte jag göra hallongrottor! Det går så himla fort att göra o är sååå gott!

Jag ska även göra lite chokladbollar. Barnversion PLUS en vuxen version...
Får se om vuxenversionen blir god ;) tänkte platta till bollarna o göra en god Philadelphiaost-Frosting att ha uppepå. Inte ngn stor mängd dock! Det kan nog bli ALLDELES för sött...

Eller om jag bara gör mini-muffins o frostar till. Har inte bestämt mig än. ;)

Nu blir det Natti! Sov gott!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: