Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 09, 2011

Höpp!

Funderar starkt på vad man ska hitta på idag! Vill ta mig ut till ngn sjö med skrutten o bara slappa!

För tillfället sover han:


Men han vaknar nog rätt så snart!

Fixa en god currysås här hemma o lite ris el pasta, sedan köpa kycklingklubbor på Ica kanske? ^^ eller så latar jag mig o köper potatissallad och vitlöksbröd åt oss istället! ^^ tillsammans till kycklingen dvs. :)

Tål att tänkas på. Har ju flera timmar på mig att fundera. ;)

Nåja! Ha en varm o skön dag alla! Kraaaam


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: