Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juni 29, 2011

En mysig dag

Igår var jag och Anton upp till kolarbysjön. Det var så otroligt varmt ute!

Anton uppskattade doppet jättemycket! Synd bara att jag var ensam med honom. Det innebar att jag INTE fick doppa mig. :(



Mys i vagnen efter badet. :)



Kameran är rolig att peta på!



Det är SÅ roligt när mammsen tar kort! <3

Får se om vi lyckas få till nå mer bad den här veckan! Schemat är FULLSMOCKAT! Och det är ett understatement! ^^

Bjuder på några bilder från i midsommras på mina 2 älsklingar!




Skruttplutt vill till pappa Ronny. <3


Kaffe e inget för barn under 1år! ;)

Nu är det nattningsdags för mig! En lång dag av shoppande i vås gör att man blir mör i kropp o knopp!

Kraaaam på er!

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Linda sa...

Guud så mysigt att se dem tillsammans! <3
Jag saknar dig, gumman.. KRAM!

Erika sa...

Visst är det! <3 :)

Jag saknar dig med! Ses snart! Kraaamas