Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 24, 2010

Sooorry!

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera.
Men för stunden tillfället så har jag annat att göra och tänka på. :)

Dagarna rusar förbi! Anton är 4½ månad redan! Snart 5 månader! Det känns helt sjukt!

Han har börjat bli så duktig. Han pratar för fullt, gör en massa konstiga ljud, han sätter igång sin musikmobil själv i sängen!!! Snacka om att det underlättar för mig. ;) Han är jätteduktig på att sitta. Han KAN sitta en liten stund utan stöd, men det brukar sluta med att han tippar åt ngt håll. ;)

Han har börjat äta gröt på kvällarna och "riktig" mat på dagarna.
Här i veckan har jag tänkt börja med gröt som frukost med. :)
Jag har tom varit så duktig att jag puréar all mat och frukt själv. (förutom Mangon som är OTROLIGT GOD!) Jag har mat för minst 2veckor framåt i frysen ^^

Mitt "privatliv" blomstrar! Det känns underbart! Nothing more said about that for now. Undrar ni ngt så får ni fråga. :)

På fredag blir det storhandling i Västerås. Jag ska handla MASSOR! *pust*
bl a massa "baka" saker till vår bakverkstad på lördag! :)

Den 14:e blir det mini julafton i Vad! MEGA MYYYS!
Den 15:e, som det ser ut nu blir det lite julmiddag i Vås med. MAJSIGT! ^^

Jag som har suktat efter julbord! Jag får minsann massa julmat iaf! ;)

Förmodligen kommer jag att spendera Julafton ute hos Emils föräldrar i år igen. Stort tack till dom för att jag får vara med där.
Hade verkligen inte varit roligt att sitta hemma o gro hela dagen!

Jag ska minsann köpa en låda med ischoklad åt Barbro.... *ska*
Och kexchoklad till Hasse. *nicka*

Nu blir det nog sängen, jag känner mig lite småseg faktiskt! Passa på att sova när skrutten sover har jag hört!

Häj på däj!! :) KRAM

3 kommentarer:

Ida sa...

Ja han är superduktig. Även om han fick lite panik när han druttade i golvet. SÖTA! :)

Ska bli skönt o ha med dig på jul ska du veta. Bästaste på jul. Det är ju bara SÅ bra! :D Och det är lite roligt att du känner dem så väl haha ;)

Emma sa...

Åh vad glad jag är att ni har det så bra! :)
Hälsa snutten med en puss från mig!

Kraaaam <3

Erika sa...

Ida: jaa, min stackars kille. Du bara slänger honom i golvet! ;)
hahaha neejdå. Han blev ju rädd stackarn. Det händer ofta att han blir rädd hahaha ;)

Ja det ska bli skönt att få komm ut dit. :)
Hehe jo, efter några år bör man väl veta vad dom tycker om ^^

Emma: Vi har det superbra!
Han ska få MASSA pussar från dig tom! :)
Är det bra med dig då?

Kraaaaamisar <3