Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 28, 2010

1:a advent

Började med en lugn morgon. Matning, vila, matning sedan vila igen!

Vid 13.30 kom Antons bästaste farmfor, farfar och farbror förbi, übermysigt!
Jag bjöd dom på lite gott julgodis/fika som tillverkades här hemma igår.
MUMS säger jag! Göttigt som tusan. ^^

Ikväll blir det 1:a adventsmys! (om jag får sätta min benämning på det ;)
Det enda som eg fattas är glögg. Men orkar inte fixa det idag! Det kan avvakta tills ngn dag i veckan! ^^

Nu måste jag duscha innan skrutten vaknar igen! Om jag hinner dvs STRESS! ^^

KRAAAM på er!

Inga kommentarer: