Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 07, 2010

Snart Måndag!!!

Det ska bli SÅÅÅ roligt!
Ser fram emot dagen! tyvärr måste jag till läkaren först.
Skulle behöva förbi BVC med skrutten med. Hans hosta börjar bli värre igen... Han har ju inte ens hunnit friskna till helt från förra svängen! :(
Får se vad dom har att säga om hans hosta! Han verkar få ont varje gång han hostar iaf. Han blir ju så ledsen, Värst är det kvällstid!

Imorgon kväll blir det Bio!
Mat, bio och mkt trevligt sällskap! Det kan nog inte bli bättre tror jag!
^^ Ser SÅ MKT fram emot det iaf!

Vad ska ni hitta på i veckan? Ngn som ska göra ngt speciellt?

KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten som är sjuk igen=( Han kunde väl fått vara frisk ett tag först iafall!

Erika sa...

JA Eller HUR! Men ICKE. :(

Bettan sa...

London!! :)
Hoppas lillskrutten kryar på sig snart!

Erika sa...

Elisabeth: Åååh!!! Jag är INTE ALLS nå avundsjuk!!! :D
Ja det hoppas jag med! Iaf att han blir lite bättre! :)

Ha det såååå roligt där borta nu i veckan! Kraaam