Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 10, 2010

Frost och snö på träden.

Jag älskar när frosten och första snön har lagt SIG.
Det är så mysigt att vakna tidigt och ligga och titta ut.
Helst ska man ju ha lite sällskap då också!<3 kramas är underskattat!

En kopp te samtidigt vore ett plus i kanten!


Nu har jag precis matat skrutten, han är på väg att somna om!
Stackarn är toktäppt! Men jag vet ju att det ger med sig så småningom!
Han har ff ingen feber som tur är! Så han är rätt pigg och glad mest hela tiden!

Nu ska jag försöka få ngn timme sömn till! "Natti" på er! :)

4 kommentarer:

Ida sa...

Kramas o dricka te samtidigt kan få allvarliga följder. Såsom brännskador. AJ AJ! ;)

Erika sa...

Lite lär man ju tåla!!!! ;)

Ida sa...

Du borde prova ljusen från Partylite. De ska ju vara snällare ang brännskador.

Erika sa...

Ja dom säger ju att man inte kan få brännskador av dom. ;)