Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 12, 2013

Födelsedag

Har firats i dagarna 2. Några få goda vänner har kommit förbi. Mycket mysigt men ändock kaos med x antal barn i lägenheten!

Nu är min skalle helt död. Snton höll på att slockna i soffan redan nu kl 17.20. Jag satte honom i badet direkt. Kanske han håller sig vaken till 18.30 iaf.

När Anton har lagt sig ska jag plocka fram lite te, en liten skål med chips och kanske dra igång en film. Det beror lite på om jag somnar med Anton el inte. 😂❤

Hoppas alla har en fortsatt trevlig lördag och helg. Puss på er

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: