Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 08, 2013

En kväll med eftertanke

Jag sitter och tänker tillbaka lite. På vad som har hänt under förra året. Det måste varit ett av dom mest omtumlande år, jag gått igenom hitills....

Saknar min lilla mormor såklart. Men hon har det bättre nu, utan all smärta.

Mina bröder har vuxit till sig. Spec yngsta M. Han är 18 men börjar växa till sig i skallen nu. :)

Antons framsteg det här året har varit underbara att följa. Min lilla skrutt. Så stor och duktig.


Annat då? Uppbrottet i våras var helt rätt steg för mig. Som tur är kan vi ff vara vänner.

På många sätt känner jag mig osäker och rädd... Rädd för att göra fel, säga fel saker. Agera fel... Samtidigt som jag blir rädd att jag inte gör allt tillräckligt...

Skumt det där.... Känner mig lite som bambi på hal is. Vet inte var jag ska sätta ner foten!


Nu är det iaf sängdags här. 2fm skift ons/tors.. Natti på er.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: