Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 17, 2011

ordbajs?


Jag vill bara dela med mig av en bild på skrutten från hans (nästan) 6månaders dag (10e Januari). Han är alltid så himla "Go & Glá"! Absolut så har han ju sina "dåliga stunder" då allt inte är som han vill. Men dom går över lika fort som dom kommer! Dom har oftast en orsak, och jag lyckas oftast träffa rätt på vad det är! ^^

Mammsen min tog den här jättefina bilden på honom, när hon var nere för att fira mig på min 30års dag. <3<3<3

8 kommentarer:

Bettan sa...

Så söt han är! Vilket smile :))

Emma sa...

Sööötis!

Jag försökte kommentera bilder på BD men det funkar inte :(

Kramkram

LindaH sa...

vilken minitobbe :)!

Erika sa...

LindaH: det tycker jag inte. ;P

Emma: Ja han är bedååårande! Konstigt! Måste kolla om d e ngt strul med BD...
KRAM

Elisabeth: Ja han är ett litet Charmtroll! ^^

Idapida sa...

Fisgrisen! :D

Erika sa...

Det kan man MINST SAGT säga! ;)

han pruttar som e hel karl! ^^

Agge sa...

farmors och farfars gullgroda är vad han är <3

Erika sa...

Agge: Alltid! ^^ KRAM