Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 10, 2011

7månader

Lille Skrutt plutten blir 7 månader idag!

Det har gått otroligt fort! Han börjar bli SÅ sstor och duktig!

Tyvärr ligger han med feber, hosta och snuva nu. Misstänker att jag kommer få honom vaken SENT ikväll... Han har varken ätit kvällsmat eller välling än. Han sov nämligen ÖVER middagsmålet så han fick inte gröten förrän kl 17 på kvällen. Nästan 2 timmar sov han. DET kan man snacka MKT! Då hade han ändå sovit minst en timme tidigare på dagen med! Jag hoppas att det är sista biten på tanden som busar med honom (fast jag tvivlar på det, hans hosta är hemsk)

Nåja, får hoppas att han nöjer sig med välling sen. Vill inte ge honom riktig mat för sent på kvällen. I värsta fall får han en macka efter vällingen om han inte är nöjd.

Helgen blir lugn! Jag orkar inte göra många ryck om jag sover lika dåligt som dom senaste dagarna! Isf blir det bara mysa med liten!

Igår köpte jag en pulka till Anton. Mår han bättre imorgon (ingen feber dvs!) så blir det en premiär tur i den.
Jag hittade den på blocket förresten! När vi satt på Max i Västerås så ringde jag på den. Det visade sig att dom som sålde pulkan bodde 800m ifrån max på Hälla! Snacka om tur! Det var bara att svänga ut på vägen mot brandthovda o VIPS så var vi där. 100:- kostade den, billigt o bra. Den var super fin o lite mer spacead än skiten dom säljer på öb! :)

Inga kommentarer: