Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 06, 2011

Fullrulle

Vi började morgonen med att vakna kl 7... Bläää tycker mamman.... (DVS JAG)
Han får en faska välling i sängen. Lyckas somna om till 8-8.30. YÄY! Tycker mamman! (dvs JAG IGEN)

Vid 11 tiden idag åkte vi ner till "mommo". Dvs gammelmormor. Min kusin Ida var där o hälsade på med sin mamma och morbror Leif. Lilla Ida är strax över 2 år..... Och väger i princip lika mkt som Anton.... ;)
Jag måste härmed tillägga att hon är en LITEN och nätt 2åring. Medan Anton då är en Stor o knubbig 7månaders. ^^

I vilket fall som helst så tyckte hon JÄTTE mkt om Anton. Hon ville pussas o kramas HELA tiden. SPECIELLT när han protesterade lite (att han sedan protesterade bara för ATT hon ville pussas o kramas så mkt behöver vi kanske inte tillägga? ;) Otroligt söt och snäll (plus envis) liten Isakssonare är hon iaf!
Så fort Anton såg att det fanns ett barn till hos mommo så lös hela hans ansikte upp! Han älskar (vilket jag skrev i tidigare inlägget) som sagt barn. Ida var inget undantag! Det blev bara lite jobbigt med alla pussar när han blev tröttis. :)

Efter det blev det en fika hos Antons Farbror J, Faster E kom också dit!
Det blev några jättemysiga timmar med gott fika, en skrutt som slocknade och lite musik lyssnande!

Kvällen spenderades hemma med Marie V som sällskap! Vi hann med att se två filmer OCH prata en rackarns massa!
Anton har verkligen kommit på "rulla runt" snitsen nu... nu gäller det bara att han fattar att man kan snurra åt två håll. ;)


Ser fram emot Imorgon då jag ska träffa Ronny hjärtat! Ska bli mys! *sakna* <3<3<3<3<3<3<3

Nu lär jag faktiskt passa på och lägga mig om jag ska hinna få lite sömn innan min skrutt vaknar!

Natti på er

Inga kommentarer: