Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 16, 2010

Vägning av skrutt!

Vikt: 8940g
Längd 67,7cm

Han börjar bli RIKTIGT stor nu min kille!
5månader och REDAN 9kg!

Han har blivit så duktig. Han börjar bli duktig på att Sitta själv, bara man är med o passar bakom ryggen och på sidorna. Han är ju inte så jätterörlig än så om han tippar tar han sig inte upp. :)

Nu har han ju förstått det där med att busa med tungan helt och hållet. Så han sitter o spottar dräggel HELA tiden. ^^


Jul börjar närma sig. I tisdags hade vi lilla julafton ute i Vad. Jag fick med mig älsklingen ut efter lite om och men! (inte att förglömma "jag ska BARA") ^^
Skruttis och jag fick mkt fint! Allt skall tas väl om hand här hemma! ^^

8dagar kvar till julafton. Den kommer att spenderas ute i Sörbo under dagen!
Vi åker ut redan tidigt på morgonen och myser med dom. Ska bli myspys!


Apropå ingenting... snart är det födelsedag med.... 8-9:e har jag fika drop in.
Är det ngn som inte fått "event invitation" på Facebook så säg till mig! Jag kan ha missat ngn!

Nu försöka vila lite innan det är dags för skrutten att vakna. Gröt och badtajm!

Inga kommentarer: