Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 27, 2010

God Jul

Inser att det var ett tag sedan jag skrev nu.
Så det är väl dags att plita ner några rader!

Julen har passerat. Det har inneburit julmat, klappar, Maaaassa fika!
Det känns som om jag ska sprängas nu. ;P

Skrutten har fått många fina saker samt ett tillskott till sin nya bilstol! Tur att han är så liten så han inte bara vill ha leksaker. ;)

Jag har fått ett "presentkort" på 3 barnpassningar av S. Dom tänker jag försöka utnyttja SNART. :P Eller ja, iaf EN! ^^

Det skulle vara skönt att komma iväg på tex en bio med Ronny <3@ !

Snart är det dags för födelsedag då.... Som sagt så blir det drop-in fika. Ni som vill komma är välkomna. Hör av er innan nyår bara. :)

Apropå nyår! Det kommer spenderas ute i Vad i Goda vänners sällskap!
Ronny och skrutten kommer vara med också! Det kommer att bli Myyyyys!


Uscha vad tråkigt inlägg det här blev. ;P
Men men! Så får d vara när man är trött i ögat! KRAM på er! ^^

2 kommentarer:

Emma sa...

Presentkort på barnpassningar! Fyndigt :P

Erika sa...

Ja eller hur! Fick presentkort på massage av henne med. ;) SKALL UTNYTTJAS! ^^