Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 28, 2010

Klappar

Jag blev så bortskämd av Ronny hjärtat i julklappsväg att jag inte ens kan skriva ut det jag fick..... Men ALLT var saker som jag VERKLIGEN VILLE ha!
Tom sådant som jag bara nämnt i förbigående! Som jag typ SVURIT över att jag inte haft. ;)
Jag kunde väl inte riktigt skämma bort honom lika mkt. Men jag Hoppas att han blev glad över det han fick!

Att han skämde bort min lilleskrutt med e helt sanslöst. ^^
Just nu har Panton världens gosigaste I-or i sin säng, en yoda och en Anton skylt att ha på vagnen, samt en Superfin Vinteroverall att använda!

THNX Älskling! ^^

Apropå lite mer klappar så har jag fått presentkort på SF av Ida o Emil Så det är minsann dags för BIO snart! (+ att jag fått "poop in a jar" av Ida *hmpf* internt skämt typ.... chockladbollsmet i en glasburk, fast med "poop in a jar" texten utanpå. MKT vackert... GOTT var d iaf. ;)

Tanken som räknas va?

Inga kommentarer: