Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 03, 2012

Svacka

Jag har hamnat i en djup svacka känns det som. Att ta mig upp ur den känns NÄSTAN omöjligt...

Allt som har hänt (och händer) senaste tiden tar musten ur mig...

Många Bäckar små brukar man väl säga? Men i det här fallet fylls ballongen till bristningsgränsen... Och tyvärr har den väl börjat spricka nu...

Känner mig värdelös som mamma mitt i allt det här också... Jag har väl inte världens längsta stubin just nu, med tanke på allt som hänt... Blir lätt att tålamodet tryter fort när en viss bestämd liten herre gnäller på i princip allt, eller när han testar varenda gräns som finns.... Vill inte vara den
Som säger nej, du och Ajaj till allt. Men det är en ond jävla cirkel....

Försöker iaf lägga mig tidigt på kvällarna, för att få sova ut, Mellan 20-21 senaste tiden. Men det hjälper föga.. Kan ju inte somna på flera timmar ist.

Nåja


Efter regn kommer solsken, eller hur? Nu måste det vända snart!!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: