Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

maj 08, 2012

Långledigt!

Äntligen är min drygvecka slut! Nu har jag en fin ledighet fr mån-mån! Och vi ska njuuuta av den!!!

Igår hämtade jag hem mitt lilla <3 från förskolan, där han har befunnit sig fr fredag kl 17 tills igår mån kl 15. 70 jäkla timmar har han varit borta! Mitt lilla toll! Men nu är han hemma, vi ska bara mysa och ha det bra!


För övrigt så mår jag lite bättre, begravningen för mormor var i torsdags, jag var helt Förstörd hela dagen. Jag har aldrig varit bra på att dölja mina känslor i sådana sammanhang. :) men nu är den biten över, mormor har det bra där hon är nu. Vi som är kvar här kan försöka gå vidare och ta hand om varandra!

Jag har även gått och blivit singel under den här tiden, det funkade helt enkelt inte. Tänker inte gå in på varför. Men jag hoppas på att jag och Ronny kan fortsätta vara vänner.

Till sommaren blir det stora omställningar på min avd (jobbet). Hela min avd skall splittras i 3, 2grupper ska slussas till olika delar av Fagersta medan den 3e stannar kvar på plats.
Jag hamnar i den minsta gruppen på 6 pers som kommer till stiftborr. Till en ny målning där vi bara kommer att köra lätta produkter! Det ska bli så skönt att slippa all tung körning som vi har nu!

I dagsläget lyfter vi produkter på upp till 17-20kg st... Det tyngsta vi kommer köra sen är tydligen 1kg. Härliga tider! :)

Nu ska jag och Anton försöka fånga dagen! I eftermiddag ska jag, Anton och Ida åka över till Avesta och gratulera Jonathan som har fyllt 1år!

Trevlig vecka på er alla!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: