Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 12, 2011

Att svära....

Vissa svär tydligen när dom inte finner ord att säga det dom vill...
Det får jag uppleva rätt ofta i sms från en viss person.
Och då är det jag som ska tex: hålla käft, är en bitch mm mm...

Och tydligen ska man som förälder inte räkna in i månadsbudgeten att hålla sin son med mat, utan det ska jag stå för.
Jag menar, jag betalar ju inte för
  • hans kläder
  • hans mat här hemma
  • hans blöjor
  • hans mediciner för några hundra denna månad....
  • mm
Or do I?
Sååå... Jaha.... Jag är ju tydligen rik verkar det som....

Jag önskar att jag också kunde åka iväg flera ggr i månaden, vara borta en vecka i sträck, och lägga pengar på nöjen.

Bara åka på bio, det går ju knappt. Nu har jag ju som tur är 350:- i presentkort på SF, tack vare mina Darlingar. Så att ta sig på bio är ingen omöjlighet.

Jaha, Men nähä! SÄNGEN!!! NATTI! ^^

Inga kommentarer: