Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

oktober 01, 2010

Lite skitsnack

Jag är fruktansvärt dålig på att updatera bloggen.

Men dagarna är ungefär likadana.
Dom består av:
  • Promenader
  • Fika
  • Mata skrutt
  • Byta blöjor
  • Laga mat
  • Sitta vid datorn
That's about It!

Häromdagen tog vi en ny rutt, jag, Mia och Malin (samt våra små såklart). Vi tog en skogspromenad och gick Runt Linjan. Sista biten fick vi svänga av mot Atlas dock, eftersom den andra biten ner mot hembygdsgården är stig. Det funkar inte riktigt med vagnarna! ^^

Igår fick jag tummen ur att ringa Familjeläarna ang min fot också... Fick en tid den 13e oktober. 13e!!! Det är ju asalångt kvar tills dess! Får hoppas att foten pallar annars blir det att ringa så får dom sätta en akuttid ist.

Idag får jag lite besök av skruttens Farbror vid 12tiden! Det ska bli trevligt! Senare mot eftermiddagen så ska jag ner till hans Farmor och Farfar. Där kommer vi tydligen att få träffa massa släktingar, bl.a fastrar och Gammelfarfar! Det ska bli mkt trevligt. Roligt för skrutten med, även om han inte komer lägga dom på minnet så bra än! :) SJÄLVKLART kommer Antons pappa vara där också, Mr T.
Han hade tydligen köpt med sig ngt ätbart till mig från kryssningen. Spännande! Jag är ju inte den som tackar nej till ngt gött. haha ^^

Imorgon KANSKE jag åker till Köping för några timmars barnkalasande! Det vore mkt nice!
Det beror lite på hur det ser ut här hemma. ^^

Nu ska jag försöka få i mig lite käk medans skruttis sover.

Ta hand om er! *kram*

4 kommentarer:

Agge sa...

Det var mycket trevligt också. Får vi göra om fler ggr. Skrutten är för go´tyckte släkten och Jaa farmor o farfar håller bara med. ;)

Erika sa...

Ja det tycker jag minsann att vi får göra! ^^

Bra att dom tyckte det. Då lyckades han charma dom med! ^^

Anonym sa...

Dom verkar ha det körigt nere på familjeläkarna nu jag fick en Telefontid den 13 oxå för att prata om min b12& järnvärden som tydligen var urusla. verkar som dom har "tappat" en massa läkaren som jag fattade det på sköterskan jag pratade med. Hoppas foten "funkar" tills du ska dit!
KRAAM

Erika sa...

Marie: ja det verkar som så. :( Hoppas också att foten funkar. Men har inte varit på nå långpromenader på 2-3 dagar o då funkar den iaf. ^^