Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

oktober 29, 2010

Dop och Halloweenfest!

Imorgon kl 11 ska jag infinna mig på Jacks dop! Mys!
Efter det beger jag mig direkt ut till Vad där jag ska fixa till mig inför Halloweenfesten som är ute i Nokstugan utanför Norberg.

Det ska bli sååå roligt att få ngt att göra! Ser fram emot att spöka ut mitt lilla skrutt troll som Yoda dessutom! :)

Söndag blir en luuugn dag! Jag får besök besök av Antons Farbror J och hans jättebästa Farmor och Farfar!

På måndag blir det lite åka bil. En tur till Avesta på eftermiddagen med trevligt sällskap, förutom Anton alltså! ^^

Nu är jag så trött så ögonen går i kors! Det blir minsann sängen nu!
Natti på er! ^^

Inga kommentarer: