Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

september 02, 2011

Barnledig och 1:a skiftet tillbaka @ work!

Nu sitter jag här hemma med tårar i ögonvråna och lite separations ångest!

Anton blir borta nästan hela helgen!  Jag vet att han kommer ha det jättebra och att det är bra för både honom och mig att få lite "andningspaus". MEN iom att jag ÄVEN ska börja jobba INATT (1:a skiftet på 1½år!!!) så känns det lite extra i mammahjärtat. 2"trauman" på en gång. ;)

Nåja, skönt för mig att kunna jobba mina nätter i lugn och ro, utan att behöva passa barn under dagarna. :) Ska faktiskt bli rätt så skönt!

Nu är det dags för lite vila innan jobbet. Jag har ju varit vaken sedan 06, så det passar ju kanske att vila lite då... ;)

Får hoppas 1:a skiftet går bra, lugnt och sansat. Inte för mkt SLIT! ;)

Inga kommentarer: