Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 06, 2011

Barnledigt

Idag har jag haft barnledigt. Hela 5(!!!)h! Jag har varit till tippen, gjort chokladbollar, hallongrottor, bakat vanilj och kanelbullar samt handlat inför helgens firande!

Jag måste faktiskt skryta lite... Hallongrottorna jag gjorde blev sjuuuukt goda! (visst, allt blev sjukt gott. Men speciellt dom!)

Här kommer lite bilder på godbitarna!










MUMSFILLIBABBA!

Tänk att Anton blir 1år på söndag. Det har gått sjukt fort!
Jag måste få till en liten Anton uppdatering innan dess! Försöka iaf! :)

Min lilla skrutt var SÅ TRÖTT efter en heldag utan vila på em. Han slocknade som ett tänt ljus i min famn, efter en flaska välling. Skruttplutten då. ^^




Nu är det dags att ta itu med lite städning. Toaletten ska få sig en rejäl omgång, samt att jag ska plocka massa skit så det bara är att dammsuga och torka golven imorgon bitti!

Trevlig kväll på er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Linda Isak Jonathan sa...

Ojojojojoj.... Min viktnedgång kommer vända till en viktUPPgång istället när jag varit hos dig.. ;)

Vad skönt att du fick vara lite ensam, gumman. <3

KRAM!

Erika sa...

Haha, förlåt! ;)

Ja det var jätteskönt! (trots att jag typ bara tog d lugnt medan jag åt mat :)
Kraaaam <3